dinsdag 8 september 2015

Liftchallenge #91

>Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door " 't Scrap Ateljeetje"<

Goedemorgen lifters!

Wat leuk dat jullie er weer zijn! We hopen dat we weer een leuke kaart voor jullie hebben uitgezocht. Wij vonden van wel ;-)
Het origineel is van Kelly Marie Alvarez.


De bedoeling is;

Stempel zelf een achtergrond, en kleur deze evt. in, hoeft niet persé.
Volg verder de schets, en maak het lekker in je eigen stijl!

Marjan maakte het volgende prachtige kaartje!



Cornelie heeft zich uitgeleefd met bolletjes wol ;-)


Veel variatie met deze kaart mogelijk, dus leef je uit!

Je kunt je kaart linken tot vrijdag 18 sept. 18.00 uur.

De sponsor van deze keer is Elly van 't Scrap-Ateljeetje.
Weer een super leuke prijs;


Van het merk "Crea Emotions" Dies, stempels én houten figuurtjes.
Gaaf toch weer?!


We zijn weer benieuwd naar jullie inzendingen!

Groetjes Marjan & Cornelie





17 opmerkingen:

  1. Hoihoi! Wat een superleuke liftkaart. Jullie voorbeelden zijn ook weer inspirerend. Deze week ben ik 3 dagen vrij, dus dat moet gaan lukken!
    Dit is echt zo'n kaart waar je wel een aantal exemplaren van kan maken..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lift kaart. De ideeën schieten gelijk door mijn hoofd :-)
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende liftkaart en mooie uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een mooie liftkaart en jullie voorbeelden zijn weer prachtig Marjan en Cornelie!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg gelijk meerdere ideeën van deze Liftkaart, ik ga er mee aan de slag als ik tijd heb. Heel leuk is 'ie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging. En Marjan bedankt voor de tip het klokkenkaartje ook hier te laten meedoen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke challenge, ben gelijk bezig gegaan en heb mijn kaartje geplaatst
    hoop dat die aan de eisen voldoet, zoniet dan hoor ik het wel

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitdaging weer!! Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en heb een bijdrage in pastel :-) Mooie voorbeelden Marjan en Cornelie!! Top!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie weer gaaf, en wat een leuke voorbeelden!! Ik ga mijn best doen en ben zojuist volger geworden (dacht dat ik dat al lang was ..schaam schaam *lol*!).

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart is er 1 in mijn straatje en jullie voorbeelden hebben mij geïnspireerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer gelukt. Jullie voorbeeldkaarten waren ook weer erg uitnodigend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zojuist mijn bijdrage toegevoegd. Ik doe mee voor de leuk, omdat ik de liftkaart zo leuk vindt, ik hoef niet mee te dingen voor de prijs. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohwww.... wat een leuke inzendingen heb ik gezien... echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo allemaal, dit is de eerste keer dat ik mee doe op dit blog. Ik zocht nog een schets, dus het kwam precies allemaal uit. Ik ben mijn eigen blog aan het up daten en dit kaartje en deze challenge dragen daar fijn aan bij. Groeten Floor uit Schiedam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb net mijn kaartje geplaatst en veel plezier beleeft met het maken ervan ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn kaartje is ook geplaatst. Hele leuke lift! Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. net mijn kaartje geplaatst, was een toffe lift. Mijn kaartje is niet zo'n vrolijke, maar wel eentje van het soort dat we vaak nodig hebben!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen