dinsdag 16 juni 2015

Liftchallenge #88

**** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Bij Oma Dee**** 

Hoi!

De vorige liftkaart viel ook goed in de smaak zagen wij wel aan het aantal deelnemers, leuk hoor!
Deze nieuwe is door mij (Marjan) uitgekozen en zal misschien ook wel echt een challenge zijn, want... dit is de bedoeling:

Lift deze Mixed Media kaart. Gebruik minstens één medium, zoals inkt, (water)verf, cracklepaint, gesso, mist enz.


De kaart is gemaakt door Olga Vasilieva:



Ook voor Margot, onze gastdesigner en Cornelie was het een echte uitdaging, maar kijk eens wat zij ervan maakten, trots op jullie, meiden! 
En allebei vertelden ze me dat ze het erg leuk vonden om eens te werken met Mixed Media materialen. 

Margot:


Cornelie:


en de mijne:



Hopelijk zullen jullie het werken met deze spullen al net zo leuk vinden!

We worden deze keer door Miranda van Bij Oma Dee gesponsord met weer een erg leuke prijs!




Een stempelsetje van Lawn Fawn : Treat Yourself en de Vintage Buttons die-namicsvan MFT.
Voor deze challenge heb je de tijd tot vrijdag 26 juni 18.00 uur. Succes en veel plezier!
Groetjes van Cornelie en Marjan



8 opmerkingen:

  1. Pfff, dat wordt echt een uitdaging zeg. Maar daar hou ik eigenlijk ook wel van. Hier ga ik van het weekend eens mee stoeien :-)
    Leuke challenge en geweldige inspiratie-kaarten meiden!!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow leuke uitdaging hoor lekker knoeien. Prachtige liftkaart en hele mooie exemplaren van jullie en Margot wow hoor leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte challenge! Hele mooie kaarten allemaal!! Ik ga er weer eens goed voor zitten :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor mij wordt het een echte challenge! Ik ben hier niet zo goed in maar jullie inspiratie voorbeelden zijn stuk voor stuk zo gaaf, dat wil ik ook wel eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig !! Dit wordt voor velen ene echte uitdaging denk ik, zo te lezen ook.
    Ik ga mijn best doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, super leuke uitdaging. Leuke voorbeelden. Ben er gelijk mee aan de slag gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw wat een gave liftkaart! Supervoorbeelden hebben jullie ook weer gemaakt :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een gave uitdaging, mooie voorbeeldkaarten super...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen