dinsdag 13 mei 2014

Liftchallenge #66

*** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Creafine***

Goedemorgen!
Daar zijn we weer met een nieuwe challenge voor jullie. Deze keer was het mijn beurt om een kaart uit te zoeken en ik vond deze wel erg leuk. Het is een kaart van Gretchen MacElveen. Een vrolijke kaart!



 Onze gastdesigner Erna maakte er een prachtige kerstkaart van:


En natuurlijk maakte ons team ook een kaart:

 Cornelie maakte een gaaf babykaartje:


Nadine maakte een mooie verjaardagskaart ,die ik kreeg :) en die boven mijn bureau hangt te pronken.

  
En ik maakte een bloemenkaart in een van mijn favoriete kleurencombinaties:


Zoals jullie zien kun je er best veel kanten mee op, dus doen jullie gezellig mee?

Er valt een mooie prijs mee te winnen, deze stempelset van Inkadinkado: Patterned Birds and bugs.
Creafine stelt de prijs beschikbaar voor deze challenge.



 Je hebt de tijd om je kaart te linken tot vrijdagavond 23 mei 18.00 uur middels een directe link naar je blogpost. We kijken uit naar jullie inzendingen, veel plezier ermee!



13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart hebben jullie weer uitgekozen, en wat een prachtige (en totaal verschillende) eigen kaarten hebben jullie er weer van gemaakt!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een geweldige kaart om te liften en supervoorbeelden van iedereen!! Inspiratie genoeg :) Hoop deze keer weer mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn eerste indruk was: daar kan ik mooi mijn petals voor gebruiken. Zie ik verder dat Marjan dat ook dacht . . .
    Mooie voorbeelden dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier kun je weer alle kanten mee op, een heerlijk vrolijk kaartje met prachtige voorbeelden. Super gemaakt allemaal! We doen weer mee....!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes hebben jullie gemaakt. Ja jullie zien het goed, ik ben weer terug in blogland. Kijken of ik het deze keer geïnspireerd door de scrapsessies Bij Oma Dee langer vol ga houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed je weer in blogland te zien, ik ga meteen ff je kaartje bekijken!

      Verwijderen
  7. Ha dames, wat een gaaf kaartje om te liften. Maar in eerste instantie vond ik het best moeilijk om het vooral niet te kopiëren maar er mijn eigen draai aan te geven. Ik denk dat ik er aardig in geslaagd bent. Als het goed is staat mijn bijdrage er inmiddels bij. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart om te liften !!!!!!!
    Ga zeker meedoen !
    grts !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke liftkaart en wat hebben jullie er leuke voorbeelden mee gemaakt, je er idd alle kanten mee uit, ik hoop da het me nu eindelijk weer eens een keer gaat lukken om op tijd een kaart in te leveren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke liftkaart!! Ik ga hem maken! De kaart van de afgelopen keer was al verzonden toen ik erachter kwam dat ik hem vergeten was op de foto te zetten... Deze keer laat ik hem zeker weer zien! Mooie voorbeelden ook weer allemaal!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke lift, mijn kaartje staat er inmiddels bij.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuke kaart om te liften! Mijn poging staat inmiddels gelinkt!

    BeantwoordenVerwijderen