dinsdag 25 september 2012

Liftchallenge #26

Goedemorgen!
Fijn dat jullie langskomen om onze nieuwe challenge te bekijken!
Voor deze uitdaging heeft José een kaart uitgezocht van Tosha Leyendekker.

Is het wat?

We zijn weer druk in de weer geweest om voorbeelden te maken.
Dit zijn de kaarten gemaakt door onze gast DT-ers.

Welmoed is aan de embossing geslagen.

Chantal koos voor deze mooie vlindertjes.

En het team heeft de volgende voorbeelden gemaakt. En zoals jullie zien hoeven het dus niet persé tasjes te zijn!

Nadine is aan de bel!

Marjan heeft ook leuke tasjes gekozen.

Cornelie heeft de herfst in haar bol.

En José heeft zin in een feestje.

Deze week worden we gesponsord door:


Miekelotte is een kleine (web)winkel, gevestigd in Almere. We verkopen met name stempels, stempelbenodigdheden en een grote hoeveelheid verschillende stansen. Onze stempels beslaan een breed assortiment. Het zijn ongeveer 65 merken zowel op hout, clingmounted, unmounted en clear, waaronder +/- 1.300 Magnolia-afbeeldingen, HeinDesign, JudiKins, Sheena Douglass, Northwoods Ruberstamps, Stampendous. Voor bijna elke stijl hebben we wel iets moois in huis.
Regelmatig worden er ook workshops bij ons georganiseerd met Neline Plaisier of Ineke Bezemer. De winkel is open van af 10.00 uur. Maar het is eenvrouwszaak, dus als ik er niet ben, is de winkel dicht. Het is dus raadzaam eerst te bellen voordat je de winkel bezoekt. Hopelijk mag ik je eens begroeten in de winkel of via de website. Groetjes Aya

Miekelotte heeft deze twee prachtige stempels voor de winnares!


Hebben jullie al een ideetje? We kijken uit naar jullie creaties. Deze kun je weer uploaden bij Mr. Linky tot uiterlijk 6 oktober, 12.00 uur!

Veel plezier!
Groetjes van Nadine, Marjan, Cornelie & José



17 opmerkingen:

  1. Nou, dames....

    Wat een prachtige kaarten weer !!

    n.a.v. van een geweldige mooie liftkaart.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden weer en een hele mooie liftkaart. Ga gelijk aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten, en allemaal zo verschillend. Heel leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden, leuke uitdaging weer.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten hebben jullie gemaakt DT!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooi kaarten dames, ik doe graag mee !
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt meiden!! Super!!
    Greetz,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooie voorbeeldkaarten!! Denk dat deze mij te veel laagjes heeft. Moet ik wel heel veel tijd hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een schitterende liftkaart en mooie voorbeelden.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie voorbeelden! Ik heb er iets heel anders van gemaakt... Groetjes! Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond het deze keer heel moeilijk om te kiezen want dit is weer zo'n fantastische challenge. En de voorbeelden maakte het er, wat mij betreft, niet gemakkelijker op om te kiezen tussen deze challenge of de DCL challenge. Ik ben daarom zo vrij geweest ze samen te voegen. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oef, op het nippertje maar toch nog gelukt om mee te doen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Op de valreep nog een bijdrage kunnen leveren aan deze leuke liftchallenge.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net als mijn voorgangsters......net op het nippertje, maar toch nog niet te laat....was weer leuk om mee te doen....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kaarten zijn er gemaakt. Ik heb mijn kaart ook nog toegevoegd. Ik vond het erg leuk om te doen. Ik zie dat hij van mij wel heel anders is als de rest. Leuk dat iedereen het anders doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op de valreep....
    Vond het erg leuk om voor de eerste keer mee te doen aan deze challenge.

    Groetjes janine

    BeantwoordenVerwijderen